Duch z Hampton Court

11.06.2009 11:18

 

Pořídili jsme v historickém paláci Hampton Court snímek ducha. Nadpozemskou bytost náhodně nahrála jedna z instalovaných kamer letos v říjnu. S touto překvapivou zprávou přišli pracovníci paláce, kteří se s ní v pátek podělili s britským internetovým serverem Ananova.

Nahráli jsme ducha, tvrdí Britové.
 

 

Nahráli jsme ducha, tvrdí Britové.

FOTO: Ananova

sobota 20. prosince 2003, 13:38 - LONDÝN

Zaměstnanci paláce na výskyt abnormálních jevů upozorňovali prakticky nepřetržitě.

Spontánní otevírání dveří, bouchání, kroky je lekaly pravidelně. Tamější bezpečnostní službu nejvíce děsily dveře u nouzového východu. Muži je vždy zamkli a když se vrátili do své místnosti, zjistili, že jsou otevřené.

Nikomu se však tvrzení o duchovi nepodařilo dosud prokázat. Když se objevil snímek z kamery, prý si oddychli: "Konečně nám budou všichni věřit, že nejsme blázni. Musím ale říci, že mě pohled na záběr vyděsil," uvedl jeden z členů stráže.

"Nejdříve jsme si mysleli, že si z nás někdo z průvodců takříkajíc vystřelil. Dosud se ale říjnová záhada nevysvětlila. Začínám věřit, že pracuji s duchem," konstatoval.

Na snímku je dobře vidět postava bez tváře obklopená mlžným oparem, jak otevírá uzamčené dveře a kamsi odchází.

V paláci ze 16. století na jihozápadě Londýna dříve žil legendární anglický král Jindřich VIII.

Zdroj: novinky.cz/

Bible, kniha Jobova, kap.4:

12 Cosi se ke mně přikradlo, mé ucho zachytilo šelest; 13 při přemítání o nočních viděních, když na lidi se snáší mrákota, 14 přepadl mě strach a třásl jsem se, všechny kosti se mi strachem chvěly, 15 když jakýsi duch mě míjel, chlupy se mi zježily po těle. 16 Stanul – ale jeho zjev jsem nerozeznal, jen podoba jakási stanula před mým zrakem a v tichu jsem slyšel hlas: 17 ‚Což je člověk spravedlivější než Bůh, čistší muž než jeho Učinitel?‘

 

I sám Ježíš Kristus dosvědčuje existenci duchů:

Lukáš 24,39 Podívejte se na ruce a nohy: vždyť jsem to já. Dotkněte se mne a přesvědčte se: duch přece nemá maso a kosti, jako to vidíte na mně.“

 

—————

Zpět