Rituální vraždy v Sevastopolu

25.03.2015 21:37

 

Každý rok, před svátkem židovských Velikonoc, umírají děti. A nejen ruské děti. Lidské obětí rostou téměř ve všech « civilizovaných » zemích. Umírá tisíce dětí a to jen ve prospěch divých, nezřízených zvířat, podobných člověku...
Zabité dívky ze Sevastopolu: oběti maniaka nebo rituálního vraždění?
Oleg Larin, 29. dubna 2011, http://ru-an.info/news_content.php?id=790

Rituální vražda Šimona z Trentu r. 1475
Téma rituálního vraždění se čas od času objeví ve hromadných sdělovacích prostředcích, nicméně, ne díky nim, ale spíše navzdory tomu. Kupodivu, většina lidí nechce uvěřit, že takováto zvěrstva jsou možná i v dnešní době, raději volí ignoraci očividných faktů.
 
Dvě mladé dívky, Anastasia Baljabina a Tatjana Mizina, žijící v Sevastopole, odešly z domova koledovat a již se nevrátily. Toto se stalo se 4. ledna 2011. Jejich mrtvá těla našli po uplynutí tři týdnů, tj. 29 ledna, u jedné z garážních firem.
 
Pátrání probíhalo důsledně: " ...Podle údajů administrace MVD města Sevastopol, do akce bylo nasazeno 473 milicionářů a 125 vojáků jednotek vnitra. Bylo prohledáno 661 sklepů a 563 půdních prostor a dále 63 míst možné koncentrace omladiny…". Území zmíněných garáží se prohledávalo již dříve předtím a tento fakt, že nic nalezeno nebylo, nasvědčuje tomu, že dívky byly zabity předtím a následně podstrčeny.
 
Po nalezení těl, byl již 11 února známý i vrah, kterým měl být hlídač Dětského parku a tento se k činu také doznal. Řeklo by se, vyšetřování je možno uzavřít. Nicméně, podle mého skromného mínění, hlídač u tohoto činu nebyl. V daném případě šlo o rituální vraždu spáchanou ortodoxními židy.
 
Jaké jsou na to důkazy?
 
Přirozeně, přímé důkazy nemám, ale kdybych pracoval v Sevastopolské milici, je zcela možné, že bych předložil více konkrétních důkazů. Ale budu operovat tím, co je v přímých zdrojích. Na začátek napíši, že taková věc, jako jsou rituální vraždy, existuje i v dnešní době. Všechny pochybující odkazuji zde:
"...Dnes je nebezpečné vlastnímu životu být "neznalý" v otázkách politiky! Je načase nejen ruskému, ale také všem ostatním národům Ruska, i samotným židům (hlásícím se k judaismu včetně) nakonec ukázat veškerou pravdu o ohavných rituálních vraždách bílých dětí, za čirým účelem získávání křesťanské krve. Je načase svrhnout bezohledný fanatismus talmudistů, schvalujících užívání krve zabitých obětí mučitelským způsobem, která je pro židy léčebným prostředkem na mnohé choroby... "
 
O rituálních vraždách psal již Vladimír Dal (Владимир Даль)- autor « Výkladového slovníku živého velkoruského jazyka ». V. Dal pracoval jako doktor medicíny a vykonával funkci soudního lékařského experta, vyšetřujícího rituální vraždy. Kromě výše uvedené knihy napsal rovněž « Pátrání po židovském vraždění křesťanských mládenců a použití jejich krve » («Розыскание о убиении евреями христианских младенцев и употреблении крови их»)
 
Vytištěno z nařízení ministra vnitřních záležitostí, v roce 1844. V knize bez skrupulí a metodicky analyzuje všechny případy rituálního přinášení živých obětí židy, počínaje 14. stoletím. Pokud máte zájem, můžete stahovat tuto knihu a přečíst si ji.
 
Rituální vraždy se páchají i v dnešní době. Jeden z případů, vyvolávající rozruch byla rituální vražda dětí Shusslerových v Chicagu, roku 1955 . Nebo rituální vražda dětí v Krasnojarsku v roce 2005.
 
Abychom potvrdili hypotézu, že za vraždami lidí jsou rituální motivy, začneme sbírat detaily, odmyslíme si maniaka a potvrdíme si hypotézu o židovském přinášení obětí.
 
1. Datum smrti. Z předběžných vyšetřování se vražda udála týden před nalezením mrtvých těl dívek. Ty byly nalezeny 29 ledna, smrt tedy nastala 20-23 ledna. Už samotné je datum 20 ledna - to je zrovna úplněk. Právě v čase úplňku se vykonávají obřady černé magie.
 
2. Jelikož dívky byly uneseny 4 ledna, bylo třeba je někde schovávat a udržovat při životě do doby rituální vraždy. K tomu je třeba místnost typu vězeňské cely a musí odpovídat jasným požadavkům. Za prvé, musí být pevná, aby nebylo možné utéct, za druhé, musí být izolovaná od sluchů běžného okolí. Temný sklep synagogy je to nejvhodnější místo. A pokud někdo uslyší? Vždyť tam jsou všichni "svoji".
V případě vraždícího maniaka, ten by musel pro tento účel zřizovat oddělenou místnost. Udělat jí zvukotěsnou a dostatečně pevnou, aby nebylo možné se z ní dostat. Takováto ostraha není pro jedince snadná. Samozřejmě lze zařídit takovouto místnost v bytě, nakoupit spoustu materiálu pohlcujícího zvuk,obložit jím celou místnost, utěsnit okno. Ale zvukotěsný materiál musí ochránit tak, aby jej oběť neroztrhala. Ale takováto místnost by vzbudila pozornost svou neobyčejností. Držet zajatce v domě za městem také lze, ale také je třeba zařídit odpovídající pokoj stejným způsobem.
 
3. Vzhledem k tomu, že dívky byly v zajetí dva týdny, bylo třeba je po celou dobu krmit a podávat pití. Jídlo z nebe nepadá, musí se nakoupit v obchodě. Po zajatkyních je třeba uklízet, nebo zřídit WC. Dovedete si představit takového maniaka, který toto všechno bude vykonávat do hodiny X? To sotva! Choutky maniaků jsou impulsivní a ani jeden nevydrží nečinně čekat dva týdny, aby pak po uplynutí této doby zasadil množství bodných a řezných ran.
Avšak v případě rituálního přinášení obětí, vše je právě tak, jak je napsáno výše. Jak připravují budoucí oběti? . Nevím, mohou jim podávat speciální drogy, nebo něco podobného, ale to není podstatné. Důležitě je pouze to, že se jedná o zažitou procedůru.
 
4. No a nakonec, poslední argument. Náčelník vyšetřování UMVD Ukrajiny města Sevastopol Roman Litvinov podotknul, že vraždy dětí se udály s ukrutností, ale říci zda se jedná o rituální vraždy, to neví. (http://sevastopol.wsws/News/?op=article&sid=op=article&sid=9501).
 
Tato zbrklost, sama o sobě,už znepokojuje. Pointa je v tom, že obě rituální vraždy se odlišují od běžných vražd, způsobených nožem. Vezmeme-li v úvahu běžného maniaka nebo vraha, tak údery jeho nože budou vsazovány chaoticky. Pokud se jedná o najatého vraha-profesionála, tomu stačí vsadit jeden, či dva údery nožem.
 
V případě rituální vraždy, úkol je mnohem jiný. Při ní je důležité ne zabít, a odebrat maximální množství krve. Proto jsou řezné rány mělké, všechny se nacházejí v místech průchodu velkých cév. Tyto zářezy se provádí speciálními nástroji, které představují dva druhy skalpelů, první má hebrejský název Kusulta, a druhý - zahrocený, názvem Masmar, což hebrejsky znamená "hřebík". Těmito skalpely se provádí vyhovující řezy, hebrejsky Ribda. Charakter těchto ran, v kombinaci s celým odkrvením, dává základ ke zjištění, s pravděpodobností 99,9%, že se jedná o obřadní - rituální vraždy.
 
Sečteno a podtrženo, dá se usoudit, že existují určité židovské sekty, které vykonávají praxi přinášení lidských obětí. Jich bohatství a existence "svých" lidí v justiční struktuře, dává možnost beztrestně konat rituální vraždy na pravidelné úrovni. Všechny tyto rituální vraždy provádějí hlavně v předvečer velikonoc, každoročně, ve všech velkých městech. Takovýmto rituálem získaná krev se používá pro přípravu "matzy" (Hand-baked_shmurah_matza.jpg), nezbytné pro velký židovský svátek. Obvykle se zaměřují na bezprizorní děti, děti z ulice, aby bylo méně hluku, avšak, v jich osidlech uvíznou i běžné děti …
 
Ještě lze číst ze stran Talmudu.
Nejextrémnější smysl židovských rituálních přinášení obětí.
Nebo položku Igora Savina "Od košer hovězího - k obřadnímu použití křesťanské krve. Židovské zdroje o krvavém obětování v moderním židovství. "
 
Odtud získáme následující závěry. V Rusku a na Ukrajině existují ortodoxní židovské sekty, které periodicky řežou gojímy jako dobytek, podle stejné osnovy. Bojovat s tímto jevem na oficiální úrovni i na právní úrovni je marné, jelikož vše se děje pod povrchem. Pokud nazvu vinným degenerovance ze světové vlády, nebudu se mýlit. Popravdě, vše mají podchycené, v klíčových funkcí sedí "sví" lidé, ostatní jsou podplaceni a žijí v ustavičném strachu. Pakliže, pokud by existoval normální a nepředpojatý vyšetřovatel, to první, co by udělal - povolal k zodpovědnosti místní rabíny a nechal prohledat sklepy synagog..
 
K dovršení navrhuji podívat se na film o rituálním vraždění.
 
Během přípravy materiálu k uveřejnění jsem náhodou našel ještě jednu věc o vraždách dívek: ...podle stanoviska soudní medicíny, dívky zemřely ztrátou veškeré krve. Na jich prsou jsou mnohonásobné řezné rány … »
 
Pouhá shoda náhod?

Zdroj: afinabul.blog.cz/

 

—————

Zpět